wtorek, 15 października 2013

Reklama internetowa gdynia oraz loterie promocyjne w każdym sklepie.

Pewna duża reklama internetowa Gdynia informowała o zbliżającym się konkursie dla klientów sieci komórkowej, z którą mam podpisaną umowę. Przyznam, że ta ogromna reklama internetowa Gdynia mnie zaciekawiła. Lubię brać udział w takich akcjach, ponieważ zawsze istnieje szansa na wygraną. Tym razem również postanowiłam spróbować. Zalogowałam się na stronie i zagrałam w pewną grę, nie tylko miałam możliwość gry o nagrodę główną ale za dobre wyniki otrzymywałam bonusy w postaci darmowych minut do wszystkich sieci czy wiadomości SMS. Strasznie mnie to wciągnęło, bo lubię łamigłówki. Nie wiedziałam nawet gdy minęła godzina, zorientowałam się dopiero gdy zakończyłam któryś poziom. Uznałam, że na razie to wystarczy i czas przerwać grę o punkty. Następnego dnia dokończę. Czytałam ostatnio w pewnej gazecie iż odbędą się niebawem bardzo fajne loterie promocyjne w jednym z supermarketów. Artykuł głosił iż na uczestników czekają bardzo atrakcyjne nagrody. Każde zakupy powyżej pięćdziesięciu złotych uprawniają do zgłoszenia swojego paragonu. Te fajne loterie promocyjne będą prowadzone w każdym markecie znanej sieci. Paragon wraz z kodem od razu będzie można sprawdzić. przy wyjściu umieszczone zostaną specjalnie przystosowane maszyny, które odczytają kod kreskowy i wskażą nagrodę. Każdy wygrywa, co prawda czasem będzie to tylko firmowy długopis ale można liczyć na więcej. Często robię tam zakupy więc liczę na wiele szans wygranej. Akcja promocyjna zaczyna się już w najbliższą sobotę więc poczekam kilka dni z robieniem większych zakupów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz