niedziela, 2 lutego 2014

Suknie ślubne na miarę warszawa, dj na wesele w warszawie i wyjątkowe zaręczyny.

Mój narzeczony Piotr oświadczył mi się w niezwykłych okolicznościach. Podczas zabawy sylwestrowej w nowy rok klęknął przede mną i poprosił mnie o rękę. Byłam bardzo szczęśliwa i oczywiście się zgodziłam. Obecnie zaczynamy planować nasze wymarzone wesele. Zanim znalazłam sale zwiedziłam wiele miejsc, dopiero poza granicami miasta znalazłam uroczą restaurację otoczoną lasem. Dokonaliśmy rezerwacji na konkretny termin. Mając już datę mogłam pomyśleć o osobie, która poprowadzi zabawę weselną. Uznaliśmy, że DJ na wesele w warszawie będzie wspaniałą osobą. Mamy kilku kandydatów. Każdy Dj na wesele w warszawie przesłał nam próbki swojej pracy. Dzięki temu ułatwiono nam podjęcie decyzji. Wybraliśmy osobę, która najbardziej odpowiadała naszym oczekiwaniom. Czekał mnie inny ważny wybór. Zależało mi na tym by podczas ślub wyglądać zjawiskowo. Jak każda panna młoda chce aby moja kreacja była jedyna w swoim rodzaju. Zdecydowałam, że odwiedzę salony, które oferują suknie ślubne na miarę warszawa. Dzięki idealnemu dopasowaniu sukienki nie będę martwic się o to, ze coś będzie odstawać. Wybierając taką opcję liczę się z tym, że sukienkę kupię na własność. Wiąże się to z większym kosztem ale bynajmniej pozostanie mi pamiątka po tym szczególnym dniu. Suknie ślubne na miarę warszawa znalazłam w salonie Bianka, oferta jest naprawdę szeroka i z pewnością poszukam tam tej jedynej. Dziewczyny, które pracowały w salonie służyły mi swoja pomocą i przynosiły przeróżne suknie. W pewnym momencie powiedziałam stop, gdyż znalazłam idealną kreację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz