środa, 13 sierpnia 2014

Prorocza budowa tarasów drewnianych Wrocław, przepowiedziana budowa domów Gdańsk.



Od wielu wielu lat jestem przeciwniczką drewna. Zawsze powtarzałam siostrze, że drewno jak najbardziej nadaje się na opał czy też piękne stylowe meble. Jednakże nie jest dobrym materiałem budowlanym. Wiele trzeba włożyć w jego konserwację i do szału doprowadzała by mnie ciągle słyszana działalność kornika. Ona się jednak uparła odkąd dowiedziała się że w jej sąsiedztwie otworzyła swoją działalność firma budowa tarasów drewnianych Wrocław. Dodatkowym argumentem był fakt, że w firmie tej pracował jej dawny chłopak i mógł zapewnić jej korzystne zniżki. Uparła się. Stwierdziła, że firma budowa tarasów drewnianych Wrocław, która powstała w jej sąsiedztwie to znak, że właśnie taką miała podjąć decyzję. Znak z góry. Są ludzie którzy bardzo mocno wierzą w przeznaczenie. Są tacy którzy przyjmują je jako jedne z argumentów podejmowania decyzji i są też tacy którzy podjęcie jakiejkolwiek decyzji uzależniają od przeznaczenia i od słów które powie im wróżka. Doskonale pamiętam moją znajomą z czasów liceum która należała do tej drugiej całkowicie uzależnionej grupy. Kiedy wyszła za mąż i z mężem podjęli decyzję o budowie własnego domu to właśnie do wróżki poszła w pierwszej kolejności by dowiedzieć się z czyjej usługi skorzystać. Podała nazwę firmy budowa domów Gdańsk. Oczywiście nie było mowy wówczas by podjęła wówczas współpracę z jakąkolwiek inną firmą. Co się naszukali to naszukali w końcu znaleźli jakąś firmę budowa domów Gdańsk. Mąż mojej koleżanki był zdegustowany, bo przecież jego brat także prowadził firmę budowlaną. Ale co wróżka to wróżka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz