środa, 21 stycznia 2015

Sale konferencyjne Warszawa, długopisy reklamowe i nowy system.


Kilkanaście dni temu zamówiłam długopisy reklamowe dla swojego przedsiębiorstwa. Sądzę, że to był dobry krok ku temu by zdobyć większą ilość klientów lub też zatrzymać tych, którzy przeprowadzili już transakcje. Podczas każdego spotkania z klientem pracownicy wręczać będą długopisy reklamowe. taki drobny gadżet powinien na długi czas pozostać w domu klienta dzięki czemu cały czas będzie miał na widoku logo naszej firmy. Dzięki tej drobnej kampanii reklamowej chcę znacznie powiększyć zyski. Mam nadzieję, że to w zupełności wystarczy jednak jeśli nie podejmę następne bardziej kosztowne kroki. Zlecenie wykonuje dla mnie pewna specjalistyczna drukarnia i z niecierpliwością czekam na dzień, w którym otrzymam przesyłkę zawierającą dwieście długopisów. Mam w planach coś jeszcze. W związku z tym, że w firmie niebawem zmieni się system operacyjny uznałam, że pracownicy potrzebują szkolenia. Z pewnością nowe oprogramowanie sprawi wiele trudności przez co firma mogłaby ucierpieć. Zdecydowanie wolę by kadra sprawnie radziła sobie z systemem i znalazłam już nawet wykładowcę. Pozostała kwestia miejsca, sale konferencyjne Warszawa są odpowiednio dostosowane do takich celów więc muszę znaleźć odpowiednie dla siebie centrum. Znalazłam w internecie aż cztery firmy, które oferują sale konferencyjne Warszawa za rozsądną sumę. Potrzebowałam sali, która pomieści jakieś trzydzieści osób. Zadzwoniłam więc do każdej firmy i opisałam swoje oczekiwania. Już podczas drugiej rozmowy zaproponowano mi dogodny termin oraz wiele udogodnień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz