niedziela, 29 listopada 2015

Papiery kolorowe Gdynia, przedszkole i peruki


Pracuję w przedszkolu od dziesięciu lat. Prowadzę zajęcia w grupie czterolatków więc mam sporo pracy każdego dnia. Staram się aby każdy ich pobyt w przedszkolu był czymś nowym. Wpadłam na pomysł aby stworzyć dużych rozmiarów wyklejankę, każde dziecko doda tam coś od siebie. Potrzebne mi były papiery kolorowe Gdynia w sporych ilościach. Na zakupy pojechałam do pobliskiej hurtowni. Na miejscu znalazłam papiery kolorowe Gdynia, które zawiozłam wprost do swojej placówki. Gdy zjawiły się już wszystkie dzieciaki opisałam im dzisiejsze zadanie. Wcześniej skleiłam kilka dużych arkuszy papieru by móc rozłożyć go na podłodze. Każde dziecko zajęło miejsce na papierowej macie i zaczęła się zabawa. Podsuwałam dzieciakom pomysły na to co może znaleźć się na ich pracy. Wiele z nich korzystało z podpowiedzi ale inne działały całkiem same. Końcowy efekt był naprawdę powalający. Dumnie zawiesiłam naszą pracę na jednej ze ścian.Niebawem w naszym przedszkolu będzie organizować przedstawienia teatralne. Nasze dzieci są bardzo zdolne więc możemy zacząć odgrywać scenki. Wpadłam na pomysł by zakupić peruki. Z pewnością znajdę w internecie przeróżne peruki odpowiednie dla różnych postaci. Planuję samodzielnie wykonać resztę strojów wraz z pomocą innych opiekunek przedszkola. Mam nadzieję, że podczas zajęć dzieci będą również zainteresowane wycinaniem narysowanych przez nasz elementów. Zamówiłam peruki przez internet i czekałam na dostawę. Czeka nas jeszcze budowa małej sceny ale wszystko w swoim czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz