czwartek, 29 września 2016

Konkretny strop żerański i serwis palników w mieście



Nie wiem, co to jest strop żerański, ale za chwilę się dowiem. Wiem, że mogę sprawdzić w Internecie, ale szczerze powiedziawszy to nie za bardzo mi się chce. Trzeba odpalić kompa, a on jest wolny jak żółw, więc minie dziesięć minut zanim zaskoczy, potem trzeba kliknąć to okienko z Internetem, potem odpalić wyszukiwarkę i wpisać, i jeszcze oczywiście przeczytać. Całość łącznie zajmie mi jakieś dwadzieścia minut. To ja już wolę wziąć telefon, który mam pod ręką i wybrać numer Tadeusza, który na pewno wie co to jest strop żerański i opowie mi o tym w dwie minuty i to jeszcze tak, że zrozumiem. A Tadeusz niepotrzebnie się nie rozgaduje i nie gada jakoś namiętnie o sprawach prywatnych, więc jakieś trzy minuty mi to zajmie maksymalnie wszystko, prawda? Tak, wiem, że to dziwi ludzi bardzo, ale istnieje takie miejsce, jak serwis palników i nawet jest w nim, co robić. Ja jestem osobą, która ma zaszczyt prowadzić taki serwis palników i zatrudniać w nim jeszcze kilka osób. Oczywiście nie da się ukryć, że nie ma na mapie naszej Polski wiele takich miejsc, ale istnieją. Myślę, że serwisant palników to jest jeden z najrzadszych zawodów wykonywanych przez mężczyzn. Mówię mężczyzn, bo szczerze powiedziawszy to nigdy nie spotkałem żadnej kobiety, która pracowałaby w takim miejscu. U nas nie było nigdy żadnej i z tego, co wiem, a znak kilka innych miejsc, które można określić jako serwis palników to tam również ich nie było. W sumie byłoby to bardzo dziwne, gdyby jakaś niewiasta pracowała w taki sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz