wtorek, 16 maja 2017

Dla ciebie nasz dentysta Janów i rzadkie włosy to nie problem


Moim zdaniem najlepszy dentysta Janów przyjmuje w Galerii Hetmańskiej, jego gabinet stomatologiczny mieści się w lokalu numer dziewiętnaście na pierwszym piętrze. I wiem, że takie miejsce jak galeria handlowa niespecjalnie się kojarzy z dentystą, ale w sumie jakie ma to znaczenie, gdzie ktoś przyjmuje, jeśli prowadzi prywatną praktykę. Powiem wam, że ten dentysta Janów prowadził mnie przez kilka miesięcy, bo nie ukrywam, że moje zęby były w tragicznym stanie w sumie. Nie dbałem o nie przez wiele lat i efekt był porażający. Jednak ten dentysta Janów powiedział mi, że wiele da się zrobić i wiele zębów można uratować. Byłem mu bardzo wdzięczny, bo wcześniej spotkałem się z opiniami, że wszystko trzeba wyrwać, co mnie generalnie dość mocno przerażało wówczas. Wiem, że u faceta rzadkie włosy to nie taki problem jak u kobiety, ale nie w przypadku mojego mężczyzny, który jest przerażony tym, że z miesiąca na miesiąc ma coraz mniej włosów. On w sumie wiedział, że będzie miał zakola, bo to u niego rodzinne, ale nie spodziewał się, że będzie łysiał w tak młodym wieku. Próbuję go wspierać i zachęcam do tego, żeby może po prostu sobie w ogóle ogolił głowę na łyso, ale on niespecjalnie chce, bo uważa, że mu nie będzie to pasowało. I w związku z tym problemem szperam po wszystkich forach internetowych w poszukiwaniu sposobów na rzadkie włosy i mam zamiar zrobić mojemu facetowi kurację. Albo mu te włosy odrosną albo będzie miał mnie dosyć, kiedy co i rusz będę wyskakiwać z nowym sposobem odnowy kondycji włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz