wtorek, 27 czerwca 2017

W ofercie więźba dachowa Gorzów i projektujemy ogrody Gdańsk



Kiedy mój niedoszły wówczas chłopak wypowiedział słowo więźba dachowa Gorzów bardzo się zdziwiłam, bo nigdy o czymś takim nie słyszałam. On jednam mi wytłumaczył, co to jest i mogłam zacząć szpanować przed koleżankami nowym słowem. Oczywiście żadna z nich nie wiedziała czym jest więźba dachowa Gorzów, więc mogłam im z miną eksperta wytłumaczyć. Mój chłopak na co dzień pracuje z drewnem i wykonuje nie tylko więźby, ale również carpoty czyli tak zwane garaże drewniane, buduje całe domy z drewna, altany ogrodowe i wiele innych. Na przykład do naszego wspólnego mieszkania zrobił świetne meble, z czego się bardzo cieszę, bo nie da się takich kupić w żadnym sklepie i są one bardzo wyjątkowe. Mam wielkie szczęście, że mam takiego utalentowanego chłopca. Już od dziecka wiedziałam, że moim przyszłym zajęciem będą ogrody Gdańsk. Nie spodziewałam się jednak, że zamieszkam w Gdańsku i to tu będę pracować. Poznałam jednak swojego przyszłego męża, kiedy byłam na wakacjach za granicą. Okazało się, że skorzystaliśmy z oferty tego samego biura podróży i wylądowaliśmy w tym samym hotelu w Turcji. Ja pojechałam sama, bo rozstałam się kilka dni wcześniej z moim ówczesnym narzeczonym, a on był z grupą swoich znajomych. I tak jakoś wyszło, że dołączyłam do jego grupy, bo byliśmy w zbliżonym wieku i oni mnie zaprosili na wspólne zwiedzanie, a potem na basen i dyskotekę. I tak się to wszystko potoczyło, że Łukasz teraz jest moim mężem, a ja projektuję ogrody Gdańsk właśnie w tym pięknym mieście, z czego się cieszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz