sobota, 10 lutego 2018

Skup aut Elbląg, sprzedaż i automatyczna skrzynia biegów naprawa Warszawa


Jakiś czas temu zdecydowaliśmy się na sprzedaż naszego samochodu. Problem polegał jednak na tym, że wymagał poprawek lakierniczych a na ogłoszenie internetowe nie było zbyt wiele odpowiedzi. Odebrałam kilka telefonów jednak nie doszło do spotkania z kupującym. Byłam tym bardzo zmartwiona i w końcu zdecydowaliśmy się na skup aut Elbląg. Uznałam, że była to nasza ostatnia deska ratunku gdyż tam zwykle przyjmują wszelkie pojazdy bez względu na ich stan techniczny. Wszystko zależy oczywiście od zaproponowanej ceny. Pojechałam w kilka miejsc by poznać wyceny. W końcu uznałam, że najlepszą ofertę dał nad drugi skup aut Elbląg. Pojechałam tam ponownie by podpisać umowy. Do domu wróciłam autobusem i zaczęłam szukać kolejnego samochodu, przeznaczyliśmy kilka tysięcy z oszczędności na zakup auta. W końcu znalazłam fajne autko z automatyczną skrzynią. Radość niestety nie trwała długo gdyż już po trzech miesiącach od zakupu skrzynia się uszkodziła. Konieczna była automatyczna skrzynia biegów naprawa Warszawa a niewiele warsztatów chciało podjąć się tego wyzwania. W końcu znalazłam firmę, która wykonywała tylko i wyłącznie tego rodzaju naprawy. Liczyłam na to, że automatycznie skrzynia biegów naprawa Warszawa będzie drobiazgiem i nie będziemy musieli dużo inwestować w to auto. Kiedy dotarliśmy autem na miejsce mechanik obiecał, że jeszcze tego samego dnia zdiagnozuje usterkę w samochodzie i zadzwoni do nas z odpowiedzią. Widziałam, że ma sporo pracy więc zgodziłam się na tę propozycję i wróciłam do domu.
 

1 komentarz: