wtorek, 12 listopada 2013

Butla z gazem w bezpiecznym miejscu, import motocykla z USA bardzo się opłaca.


Moja mama doradziła mi abym sprzedawała coś takiego jak butla z gazem. Najbliższy punkt wymiany znajduje się jakieś siedem kilometrów stąd więc większość mieszkańców naszego miasta zaopatruje się właśnie tam. Myślę, że mogłabym na tym zarobić. Butla z gazem nie zajmuje zbyt wiele miejsca więc z pewnością umieszczę je na naszej posesji. Znalazłam firmę, która chętnie podpisze ze mną kontrakt. Na ogół nie ma limitu co do ilości sprzedanego gazu. Czy sprzedam tylko jedną butlę czy wszystkie zysk mi się należy. Mam jednak nadzieję, że ten mały interes się rozkręci. Myślę, że dziesięć sztuk tygodniowo powinno się sprzedać. Zysk ze sprzedaży planuję odkładać i przeznaczyć na remont. Zbierać będę długo ale nie spieszy mi się. To dodatkowe pieniądze praktycznie za darmo. Od zawsze interesował nas import motocykla z USA, poznałam opinię wielu osób na temat i praktycznie każdy był zadowolony. Wprawdzie koszta transportu s a wysokie ale myślę, że znajdziemy odpowiednią firmę, która zajmuje się tego typu zleceniami. Im większy transport tym koszta powinny się zmniejszyć. Import motocykla z USA oferowało przedsiębiorstwo MZU, w swojej ofercie posiadali listę pojazdów, które można sprowadzić. Mąż zawsze marzył o motocyklu szosowo turystycznym, nie zależy mu na szybkości a jedynie na przyjemności z jazdy. Dzięki kupnie motoru z USA możemy liczyć na dobry rok produkcji za rozsądną cenę. Pojazdy są również w bardzo dobrym stanie technicznym. Wybraliśmy już z listy interesujący nas model i oczekujemy na realizację zlecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz