środa, 27 listopada 2013

Tanie zabawki hurtownia i sprzedaż detaliczna. Zdrowa żywność jest bardzo ważna.

Ostatnio widziałem że otworzono u nas nową fabrykę czy hurtownie jeszcze się nie zagłębiałem w ten temat ale muszę wam powiedzieć że mam co do tego mieszane uczucia ponieważ jak będą z nią jakieś problemy to będzie nie dobrze mam na myśli jeżdżące tiry blokowanie ruchu bo jest ona tuż koło mojego domu. Podejrzewam że jest to coś związanego z zabawkami bo coraz więcej bannerów wisi w tym miejscu i jest na nich zazwyczaj napisane "zabawki hurtownia"  podobne hasła nie wiem czy to jest na 100% ale może tak się zdarzyć. Nie wiem czemu akurat tutaj otworzyli tą hurtownię fakt że infrastruktura jest dobra i skąd pomysł akurat na zabawki hurtownia jest dość spora i pewnie będzie je eksportować mam nadzieje że nie będzie to wszystko zakłócało spokoju na moim osiedlu. Najważniejsze żeby żyć zgodnie ze sobą i ze swoim sumieniem nie stresować się i wszystko się ułoży. Według wielu ludzi jedzenie nie ma wpływu na samopoczucie jednak prawda jest taka że zdrowa żywość ma bardzo duży wpływ na samopoczucie człowieka jak i na zdrowie ponieważ nie zdrowa żywność może prowadzić do nadwagi i innych chorób przez to wynikających na przykład zawały miażdżycę i tak dalej jednak można temu zapobiegać jedząc zdrowa żywność albo na przykład uprawiając jakieś sporty. Według mnie i mojej mamy która mi zawsze gotuje i jest odpowiedzialna za posiłki trzeba odżywiać się zdrowo i dawać przykład są przecież sklepy ekologiczne i teraz pytanie czemu te sklepy ekologiczne mają inną marżę na produkty eko a tańsze są produkty normalne. Czy to znaczy że człowiek biedniejszy ma jeść niezdrowo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz