poniedziałek, 2 grudnia 2013

Mdf Elbląg, wykrawanie i podłogi.


Mąż kupił niedawno stolik z płyty mdf Elbląg. Nie byłam tym zachwycona, ponieważ nie przepadam za tego typu materiałami w meblach. Co prawda nie wyglądał najgorzej ale całkowicie nie był w moim guście. Byłam ciekawa, gdzie zamierza umieścić metalowy stolik z płytą mdf Elbląg. Gdy usłyszałam w odpowiedzi na pytanie iż umieści go w moim pokoju,gdzie często czytuję książki absolutnie zaprzeczyłam. Wszystko mam dopasowane do siebie i nie lubię zbędnych mebli przy przedmiotów a mąż wyskoczył z takim pomysłem. Nie wiedziałam co z tym fantem zrobić. Poprosiłam o aby znalazł dla niego inne miejsce do czasu aż czegoś nie wymyślę, w ostateczności zastanawiam si e nad umieszczeniem go w piwnicy, gdzie znajduje się kuchnia, z której korzystamy latem podczas grilla. Miałam inne sprawy na głowie. Zmienialiśmy właśnie podłogę w naszej sypialni na drewnianą, niestety przydarzyła się nam niemiła niespodzianka. Stolarz, który obiecał zająć się zleceniem nie wykonał odpowiednio otworów na rurki i inne wystające elementy. Przyznam, że byłam oburzona jednak musiałam coś na to poradzić. Zależało mi na szybkim montażu więc poprosiłam o nakreślenie odpowiednich otworów, znajomy wykonuje wykrawanie więc powinien sobie z tym poradzić na miejscu. Zadzwoniłam do Sebastiana aby poprosić go o chwilę czasu wolnego. Miałam szczęście, że przebywał akurat w swoim warsztacie. Gdy przybyłam na miejsce zapytałam go o wykrawanie, dokładnie obejrzał deski i powiedział, że nie mam się martwić. W ciągu kilku minut materiał był gotowy do montażu, bardzo mnie to ucieszyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz