wtorek, 3 grudnia 2013

Reklama w mediach opiera się również o projektory

Najczęściej staramy się nie zwracać uwagi na bloki reklamowe. Dlatego reklamodawcy próbują wykorzystać innego rodzaju środki przekazu (programy rozrywkowe, sportowe, artykuły prasowe, książki), w których „mimochodem” umieszczają informacje o reklamowanych towarach. Jeżeli nie zdajemy sobie sprawy, że obcujemy z reklamą, jesteśmy na nią bardziej podatni. Dlatego tak ważne jest, aby odbiorcy byli świadomi, z jakim rodzajem przekazu mają do czynienia, a media jasno o tym informowały i nie wprowadzały swoich odbiorców w błąd. Projektory bliskiej projekcji (Short Throw), produkowane pod marką 2x3, doskonale sprawdzają się w ciemnych jak i w jasnych pomieszczeniach. Jego funkcjonalność oraz pełna automatyka powodują, iż korzystanie z niego jest bardzo intuicyjne i proste. Markowe projektory mają bardzo niski poziom emitowanego hałasu, co pozwala na ich wszechstronniejsze zastosowanie. Żywotność lampy określa się na 3000 godzin w normalnym trybie oraz 4000 godz. w trybie Eco. Reklama w mediach to informacja o produkcie, usłudze lub firmie. Reklama w mediach na celu zapoznanie z nimi odbiorców oraz nakłonienie do zakupu konkretnej rzeczy. Za nadanie reklamy trzeba zapłacić. Według prawa (ustawy o radiofonii i telewizji i prawa prasowego) reklamy muszą być wyraźnie oznaczone i oddzielone od materiałów dziennikarskich. Obok najpopularniejszych spotów (krótkich filmów i nagrań) i plakatów (zdjęć i ulotek) istnieją inne formy reklamy: sponsoring, lokowanie produktu, telesprzedaż.

1 komentarz: