czwartek, 9 października 2014

Dobry psychiatra Poznań, cosmelan i kuracja.


Mąż niedawno stracił pracę co go pogrążyło. Mąż zmienił się nie do poznania. Wpadł w tak głęboki stan depresyjny, że nie mogłam sobie z nim poradzić. Dosłownie bałam się zostawić go w domu. Gdy zaczął opowiadać bzdury o samobójstwie wiedziałam, że tu pomoże tylko dobry psychiatra Poznań. Zaczęłam pytać znajomych o opinie na temat różnych lekarzy. W wielu rozmowach powtarzało się jedno nazwisko. Wywnioskowałam, że to naprawdę dobry psychiatra Poznań więc zadzwoniłam i umówiłam naszą wizytę. Mężowi było już wszystko obojętne więc lekarz przypisał mu stosowne leki. Walka z depresją trwała naprawdę długo. Przez następne miesiące widziałam poprawę jednak mąż powoli wracał do zdrowia psychicznego. Przez pół roku znosiłam wszystko ze spokojem i cierpliwością. Wkrótce Karol wrócił do zdrowia. Z wiekiem zauważyłam liczne przebarwienia na swojej twarzy, do tej pory nie miałam z tym nigdy problemu. Moja cera nie była już tak ładna jak wcześniej. Chciałam coś z tym zrobić jednak większość komentarzy w internecie zalecała wizytę u dermatologa. Udałam się więc na rozmowę, lekarz powiedział że cosmelan powinien złagodzić przebarwienia a nawet zlikwidować całkowicie. O to mi chodziło. Umówiliśmy się na prywatną wizytę, na której zostanie mi nałożona kilkugodzinna maska na twarz. Następnie otrzymam krem cosmelan, którym będę kontynuowała kurację. Zmiany zauważyłam już po pierwszym tygodniu stosowania leku. Przyznam, że przebarwienia stawały się znacznie mniej widoczne co mnie ucieszyło. Podwyższyła mi się samoocena a moja skóra wyglądała znacznie młodziej niż do tej pory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz