czwartek, 9 października 2014

Lampy wiszące Warszawa, ogrody Poznań i własne projekty.

W mojej sypialni trwa właśnie remont. Zdecydowałam się na ogromne zmiany. Nie tylko malujemy ściany ale również zmieniamy podłogi na drewniane panele. Mam już pewną wizję tego jak będzie to wyglądać. Prace dobiegają końca a meble czekają na odbiór ze sklepu. W sumie pozostało już tylko wybrać pozostałe wyposażenie jak oświetlenie czy dekoracje. W pobliskim centrum wyposażenia wnętrz natrafiłam na nowoczesne lampy wiszące Warszawa. Przyznam, że przypadły mi do gustu więc zaczęłam szukać małych lampek pasujących do wybranego modelu. Niestety lampy wiszące Warszawa były jedyne w swoim rodzaju i nie posiadały dodatkowego zestawu. Bardzo mnie to zasmuciło więc zdecydowałam się na inny komplet. Również był ładny ale nie tak jak poprzedni wybrany. Miałam coś w planie. Udałam się niedawno do centrum ogrodniczego. Zaprezentowano tam przeróżne ogrody Poznań. Szczególnie przypadły mi do gustu projekty z fontannami i oczkami wodnymi. Szum wody bardzo uspokaja więc to dla mnie wspaniałe rozwiązanie. Gdy wróciłam do domu postanowiłam naszkicować sobie różne ogrody Poznań, które mogłyby znajdować się na mojej posesji. Przede wszystkim ważny był rysunek działki i rozmieszczenia stałych elementów jak dom czy garaż i ścieżki z kostki brukowej. Gdy przygotowałam sobie ten szkic zaczęłam rozmieszczać różne elementy. Po wielu próbach dobrnęłam do finalnego efektu. Ogród był zarówno funkcjonalny jak i pełen kwiatów i krzewów. Sądzę, że będzie to świetnie wyglądało. Teraz będę stopniowo realizowała swój plan kupując rośliny w sklepach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz