niedziela, 16 listopada 2014

Krajalnica do chleba oraz plomby plastikowe


Zauważyłam w magazynie mojego sklepu, że kończą się solidne plomby plastikowe, których używam do zabezpieczania nie tylko przedmiotów ale również szafek z dokumentami. Musiałam zamówić nowy komplet chociaż na tę chwilę ich nie potrzebowałam. Miasteczko, w którym mieszkam jest zbyt małe bym mogła znaleźć w nim solidne plomby plastikowe więc skorzystałam z pomocy internetu. Bez trudu znalazłam liczne firmy zajmujące się produkcją plomb ale również ich sprzedażą. Potrzebowałam jakieś dwieście  sztuk by nie płacić za przesyłkę kilka razy. Wolałam zabezpieczyć się z zapasem na dłuższy czas. Formularz do założenia konta był bardzo prosty więc zajęło mi to dosłownie pięć minut. A gdy dodałam produkty do koszyka mogłam wybrać od razu sposób przesyłki. Zdecydowałam się na kuriera. Często podczas zakupów mam dylemat na jaki chleb się zdecydować. W sumie główny kłopot w tym, że ten pokrojony bochenek chleba szybko traci swoją świeżość. Wtedy też lepiej wziąć cały chleb jednak krojenie nożem to udręka i kawałki są nierówne. Podczas pewnych zakupów zauważyłam, że w promocji znajduje się duża krajalnica do chleba. To była idealna okazja do tego by cieszyć się świeżym chlebem pokrojonym w równe kawałki. Duża krajalnica do chleba była przeceniona o niemal trzydzieści procent więc zakup był opłacalny. Zapakowałam więc pudełko do wózka i ruszyłam w stronę kasy. Wyjęłam wszystkie produkty na ladę i czekałam na rachunek. Po chwili mogłam wszystko zapakować do bagażnika samochodu by wrócić do domu. Krajalnica była kompaktowa więc zmieściła się w kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz