niedziela, 30 listopada 2014

Makijaż permanentny w Warszawie oraz tani manicure Wrocław


Od dawna myślałam o zmianie swojego wyglądu. Od pewnego czasu mam kłopoty ze swoimi brwiami. Zauważyłam w niektórych miejscach ubytki włosków co bardzo nieestetycznie wygląda. Chciałam zarezerwować sobie profesjonalny makijaż permanentny w Warszawie, sądzę że taki zabieg z pewnością poprawiłby mój wygląd na lepsze. W internecie znalazłam numer kontaktowy do bardzo popularnego salonu kosmetycznego. Podobno wykonują tam najlepszy profesjonalny makijaż permanentny w Warszawie. Podczas rozmowy z recepcjonistką zaproponowano mi najbliższy termin w następnym miesiącu. Będę musiała nieco zaczekać ale sądzę, że warto. Oprócz brwi chciałabym również poprawić nieco kontury oczu, zawsze mam problem z idealna kreską wykonaną kredką czy eyelinerem. Nie mogę się już doczekać wizyty. Już za miesiąc czeka mnie zabawa sylwestrowa więc muszę wyglądać w tym dniu naprawdę świetnie. Z pewnością będę miała problem z rezerwacją kosmetyczki na kilka dni wcześniej więc wolę zarezerwować sobie termin w odpowiednim momencie. Już pod koniec listopada zadzwoniłam by zarezerwować tani manicure Wrocław. Kosmetyczka przejrzała swój terminarz i zaproponowała mi najbliższy termin w drugim tygodniu grudnia. Szczerze mówiąc spodziewałam się wcześniejszego terminu niestety pozostałe były już zajęte. Zgodziłam się więc na czwartkowe popołudnie i również zapisałam sobie godzinę. Tani manicure Wrocław jest dla mnie niezwykle ważny. Pozostało już tylko zadzwonić do innego salonu kosmetycznego by umówić się na profesjonalny makijaż. W tym szczególnym dniu wolę by moim wyglądem zajęła się profesjonalistka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz