wtorek, 15 września 2015

Kontenery gastronomiczne, organizacja wystaw Warszawa i druga praca.


Pracowałam jako kucharz od siedmiu lat. Przyznam, że przez ten czas zdobyłam sporo doświadczenia ale zarabiałam tylko na własne życie. Nie byłam w stanie odłożyć pieniędzy z dość marnej pensji. Uznałam, że na tym koniec i zdecydowałam się na rozpoczęcie własnej działalności. Widziałam w internecie niedrogie kontenery gastronomiczne. Mogłam pozwolić sobie na zakup jednego z nich a w dodatku mama obiecała mi działkę znajdującą się w pobliżu jednej z dróg krajowych. Być może kiedyś powstanie tam restauracja ale na razie kontenery gastronomiczne w zupełności wystarczą. Nie zwolniłam się z pracy ponieważ chciałam pracować w kontenerze po godzinach. Nie warto palić mostów a interes to pięćdziesiąt procent szans na sukces. Kupiłam kontener oraz wyposażenie i półprodukty. Przygotowania trwały trochę czasu ale pierwszego dnia w nowej pracy byłam zdziwiona ilością obsłużonych klientów. Wiedziałam, że ten pomysł okaże się strzałem w dziesiątkę więc niebawem zrezygnowałam z pracy w restauracji i zajęłam się własnym biznesem. Kiedy mam nieco wolnego czasu wyjeżdżam do lasu, nad jezioro i zajmuję się malowaniem. Na swoim koncie mam już trzydzieści obrazów namalowanych z pasją i moim talentem. Zdecydowanie chciałam pokazać swoje dzieła światu. Interesowała mnie organizacja wstaw Warszawa. Słyszałam, że jako amator mam możliwość uczestnictwa. Organizacja wystaw Warszawa jest dostępna w pewnej firmie, która zbiera kilku autorów i organizuje wystawę, gdzie można podać obrazy do wglądu lub też na sprzedaż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz