czwartek, 3 września 2015

Odzież ciążowa, wesele przyjaciółki i suknie wieczorowe Warszawa


Nasza znajoma zaprosiła nas na swoje wesele. Oczywiście potwierdziliśmy zaproszenie, miło będzie pobawić się na ślubie dobrze znanej nam pary. To był dla nas zaszczyt. Wiedząc odpowiednio wcześnie o weselu zdecydowałam się na zakup nowej sukienki. Zastanawiałam się, gdzie znajdę suknie wieczorowe Warszawa i wpadł mi do głowy pewien sklep na przedmieściach. Oprócz sukni znajdują się tam również garnitury więc razem z mężem zrobimy tam zakupy. Karol nieco przytył więc nie mieści się już w swój garnitur. Udaliśmy się tam w sobotni poranek by mieć dość czasu na przymierzanie. Znalazłam aż cztery suknie wieczorowe Warszawa, które przypadły mi do gustu. Wesele odbędzie się w listopadzie więc długa, szykowna sukienka będzie idealna. Mąż pomagał mi dokonać wyboru i komentował każdą z wybranych kreacji. W końcu zdecydowałam się na satynową, granatową suknię z kryształkami. Na wesele będzie idealna a mężowi sprawiłam krawat w tym samym kolorze. Niebawem dowiedziałam się, że jestem w ciąży więc zaczęłam myśleć o swojej sytuacji. Byłam nieco przerażona ponieważ to nasze pierwsze dziecko i mam mnóstwo obaw. W pierwszej kolejności będzie mi potrzebna odzież ciążowa aby dobrze chronić rosnący brzuszek. Najgorszy okres ciąży będę przechodziła w zimie więc warto o tym pomyśleć. Moja nowa odzież ciążowa powinna posiadać regulację ponieważ zauważyłam znaczny wzrost wagi więc z pewnością sporo przytyję przez te dziewięć miesięcy. Trochę mnie to martwi ale najważniejsze jest zdrowie naszego maleństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz