poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Gabinet dentystyczny Czerwonak oraz dentysta Gdynia

W przyszłości chciałbym otworzyć własny profesjonalny gabinet dentystyczny Czerwonak. Możecie sobie pomyśleć, że jestem szalony ale taki mam plan który postaram się zrealizować. Zawsze jak postawię sobie jakiś cel to dążę do tego aby go osiągnąć. Aby otworzyć własny gabinet dentystyczny Czerwonak muszę najpierw ukończyć odpowiednie studia, porobiłem w tym kierunku już pierwsze i zacząłem studiować stomatologie i protetykę na Akademii Medycznej w Gdańsku. Wiem, że to są bardzo ciężkie studia ale ja jestem bardzo zdeterminowany i ukończę je z jak najlepszym wynikiem, taki postawiłem sobie cel i postaram się go osiągnąć. Trzymajcie za mnie kciuki i za parę lat zapraszam do gabinetu leczenie zębów. Ostatnio tak się zastanawiałem dlaczego ten temat w ogóle mnie interesuje i stwierdziłem, że mogę to mieć po mojej ciotce która po dzisiejszy dzień pracuje jako dentysta Gdynia. Być może jest to u nas rodzinne ale do końca nie jestem tego pewien. Niedawno odwiedziłem moją ciocię aby porozmawiać o tym jak było na studiach. Bardzo długo o tym rozmawialiśmy i podsumowując muszę wam powiedzieć, że jak będę systematyczny to nie powinienem mieć żadnych problemów z ukończeniem Akademii Medycznej. Wszystko okaże się w najbliższych latach które zamierzam spędzić na nauce. Moim wzorem do naśladowania jest moja ciocia czyli dentysta Gdynia. Wiem, że jej zawód przynosi jej sporo dochodów i to jest głównym czynnikiem który mnie motywuje do dalszej nauki i ciężkiej pracy. Chcę prowadzić spokojne i dostatnie życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz