niedziela, 9 sierpnia 2015

Nagłośnienie imprez Rybnik, urlop i kwatery Kaszuby


Mój mąż zaproponował abyśmy w tym roku wybrali się na wakacje w Polsce. Zawsze wyjeżdżaliśmy zagranicę więc zdziwił mnie takim pomysłem. Uznałam jednak, że warto zobaczyć również swój kraj. Przeglądałam mnóstwo ofert na stronach internetowych aż natknęłam się na kwatery Kaszuby. To spokojne miejsce pozwoli nam na kontakt z naturą, które na co dzień mamy bardzo mało. Kwatery Kaszuby wydawały się być idealnym miejscem na odpoczynek. Postanowiłam zadzwonić i zapytać  możliwość wynajmu pokoju wraz z wyżywieniem. Miałam szczęście, na miejscu znajduje się również restauracja więc spokojnie możemy zarezerwować menu na cały pobyt. Zaproponowano mi cenę za tygodniowy przyjazd. Była bardzo niska w porównaniu z wydatkami na zagraniczne wakacje z ostatnich lat. Miałam w planie coś jeszcze. Nasza córka skończy niebawem dwudzieste pierwsze urodziny, studiuje więc jest cały czas na naszym utrzymaniu. Zdecydowaliśmy, że urządzimy jej wyjątkowe przyjęcie urodzinowe. Teraz ma znacznie więcej znajomych więc spodziewamy się długiej listy. Zdecydowaliśmy się sporych rozmiarów salę jednak musieliśmy zainwestować w nagłośnienie imprez Rybnik. Z pewnością będzie to głośna zabawa więc zaczęłam szukać odpowiedniej firmy, która oferuje nagłośnienie imprez Rybnik. W internecie bez trudu natrafiłam na taką z dobrą opinią klientów. podczas rozmowy zaproponowałam termin, na szczęście był wolny więc pozostało już tylko znalezienie DJ'a. Karolina sama wybrała sobie pewnego chłopaka, które poznała na uczelni. Wkrótce wszystko było już gotowe na przyjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz