niedziela, 25 października 2015

Unikatowy zegarek Montblanc i samochód zastępczy

Chyba bardzo dużo osób zna tą firmę, bo jest bardzo rozchwytywana na całym świecie. Mój zegarek Montblanc był strasznie unikatowy. Najbardziej podobało mi się w nim właśnie to, że nikt inny nie miał takiego jak ja, bo oni z reguły robili zegarki w ilości tylko jednej sztuki. Wiadome też było, że był to bardzo kosztowny wydatek, ale mi to rodzice kupili, więc co ja się tym wszystkim miałam przejmować. Nie obchodziło ich to ile ja pieniędzy wydaję, więc dlaczego ja miałabym się z tego powodu martwić. Z dnia na dzień coraz lepiej się czułam, bo zaczęłam dostawać od swoich rodziców coraz więcej prezentów bez okazji. Kolejną rzeczą był następny zegarek Montblanc, który był o wiele droższy od mojego pierwszego. To było strasznie dziwne uczucie móc dostawać to na co się ma tylko ochotę. W internecie właśnie można wyczytać bardzo dużo ciekawych informacji na różne tematy. Właśnie ostatnio zwróciłem uwagę na taki artykuł, w którym jeden mężczyzna otrzymał swój samochód zastępczy po tym jak spowodował wypadek. Bardzo mnie to zdziwiło, bo moim skromnym zdaniem w takiej sytuacji nie powinno należeć mu się prawie nic. Byłem bardzo zdenerwowany, że niektórzy ludzie w taki sposób trwonią pieniądze, a przykładowo moja babcia nie ma pieniędzy, żeby iść i sobie kupić potrzebne jej lekarstwa. Świat jest taki niesprawiedliwy, a nowy samochód zastępczy powinien zostać jak najszybciej zabrany temu draniowi, który zabił 2 osoby i jest nadal na wolności, bo jest uznany za niepoczytalnego w chwili popełnienia przestępstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz