poniedziałek, 12 października 2015

Wypożyczalnia szalunków Warszawa, remont wnętrza i balustrady szklane


Zdecydowałam się na zmiany we wnętrzu naszego domu. Chciałam aby stało się ono bardziej nowoczesne i przestrzenne. Jakiś czas temu w galerii handlowej widziałam balustrady szklane, przyznam że wyglądały zjawiskowo. Wtedy pomyślałam, że muszę mieć takie w swoim domu. Aby nie szukać zbyt daleko udałam się do biura galerii by spróbować uzyskać kontakt do firmy, która wykonywała balustrady szklane. Niestety na miejscu nie udzielono mi takiej informacji ale nakierowano na miejscowość gdzie ta firma się znajduje. Z pomocą internetu bez trudu odnalazłam firmę, która wykonywała balustrady. Udałam się tam osobiście by poznać cennik i czas realizacji zlecenia. Zaproponowano mi wizytę jednego z pracowników, który zajmie się pomiarami. W międzyczasie zajmowałam się również inną sprawą ponieważ chciał mieć własną działalność. Mąż od lat zajmuje się firmą budowlaną i wpadliśmy na pomysł aby również pojawiła się tutaj wypożyczalnia szalunków Warszawa. Mąż w tej branży jest od lat i sam przyznał, że czasem ma kłopot ze znalezieniem szalunku na budowę. Decyzja zapadła i niebawem wynajęłam duży magazyn. W tym miejscu powstanie wypożyczalnia szalunków Warszawa. Zależało mi na dużej reklamie w okolicy aby zawiadomić jak najwięcej firm budowlanych o powstającym lokalu. O klientów się nie martwię a i mój mąż na tym skorzysta. Dzięki własnym szalunkom będzie mógł oferować niższe ceny niż konkurencja co może nam bardzo pomóc. W ciągu dwóch miesięcy wszystko było gotowe więc założyłam działalność i wynajęłam pracownika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz