czwartek, 7 stycznia 2016

Maszyna do kulek silikonowych, negocjacje i wynajem autokarów Gdynia


Wraz z mężem podjęliśmy decyzję o inwestycji w naszą firmę. Do tej pory kupowaliśmy poszczególne półprodukty, z których tworzyliśmy poduszki i kołdry. Zdecydowaliśmy, że maszyna do kulek silikonowych będzie przynosiła nam zyski. Z pewnością produkcja samych kulek jest znacznie tańsza niż zakup gotowego produktu. Z biegiem czasu cena zakupu maszyny się zwróci więc warto zainwestować. W internecie znajdowała się używana maszyna do kulek silikonowych za całkiem rozsądne pieniądze. Skontaktowałam się z właścicielem maszyny by porozmawiać o jej stanie technicznym. Na szczęście maszyna znajdowała się zaledwie sto kilometrów od naszej miejscowości więc mogłam pojechać tam osobiście by ją zobaczyć i sprawdzić działanie. Na spotkaniu z właścicielem wszystko było zgodne z opisem z ogłoszenia. Wynegocjowałam nieco niższą cenę i dokonałam zakupu. W ciągu kilku dni nastąpi transport maszyny do naszej firmy. Miałam w planach coś jeszcze ponieważ moja córka poprosiła mnie o pomoc. Będę opiekunem na wycieczce szkolnej i muszę znaleźć wynajem autokarów Gdynia aby zamówić transport dla całej grupy. Wybieramy się na kilka dni w góry więc zależy mi na tym by autokar był dobrze wyposażony. W internecie natknęłam się na wynajem autokarów Gdynia o dość dobrej opinii publicznej. Pojechałam na miejsce by porozmawiać o ofercie a także by zobaczyć dostępne pojazdy. Na miejscu rozmawiałam z samą właścicielką, która pomogła mi w wyborze najlepszej opcji dla całej grupy. Zarezerwowałam termin wpłaciłam zaliczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz