poniedziałek, 11 stycznia 2016

Wypożyczalnia urządzeń gastronomicznych, pomysł na biznes i utrzymanie czystości w biurach Warszawa

Od lat szukaliśmy pomysłu na biznes aż mąż zaproponował by powstała wypożyczalnia urządzeń gastronomicznych. Uznaliśmy, że wiele firm organizujących imprezy prywatne czy firmowe może skorzystać z naszej oferty zwłaszcza, że w okolicach brakuje konkurencji. Rozeznałam się na rynku i zauważyłam, że wiele osób szuka tego rodzaju miejsca. Zdecydowaliśmy się na zakup magazynu z biurami by nasza firma mogła tam funkcjonować. Zakupiliśmy niezbędne urządzenia oraz stoły i krzesła. W ten sposób powstała kompleksowa wypożyczalnia urządzeń gastronomicznych. Duży nacisk położyliśmy na reklamę internetową by mogli do nas dotrzeć klienci z całego województwa. Kiedy tylko pojawiliśmy się na pierwszych miejscach w wyszukiwarkach od razu rozdzwonił się telefon z rezerwacjami sprzętu. Ucieszyłam się na wieść o pierwszych zleceniach ponieważ to oznaczało zysk. Zastanawiałam się jednak nad tym jak przeprowadzić utrzymanie czystości w biurach Warszawa. Nie ma tu aż tyle miejsca by zatrudniać no co dzień serwis sprzątający jednak raz w tygodniu profesjonalna ekipa mogłaby oczyścić powierzchnie biur i magazynów. W internecie znalazłam ofertę na utrzymanie czystości w biurach Warszawa. Zadzwoniłam pod podany numer telefonu i dodzwoniłam się do kobiety, która świadczyła usługi. Zaoferowała mi ciekawą ofertę za całkiem korzystne pieniądze. Myślę, że możemy sobie pozwolić na tego rodzaju usługi. Poprosiłam by przyjechała na miejsce i oceniła ilość pracy. Posiadamy sporo okien i wykładzin więc nie będzie łatwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz