niedziela, 3 kwietnia 2016

Armenia wycieczki, przewodnik i wakacje w Karwi


Poznałam się z moim mężem podczas pewnej wycieczki. Fascynowała nas turystyka i to nas połączyło. Po ślubie uznaliśmy, że właśnie tym będziemy zajmowali się na co dzień. Udało nam się stworzyć firmę, która organizowała wycieczki. Postawiliśmy na sprawdzone przez nas szlaki górskie, które przeszliśmy już kilka razy. Mąż zrobił kursy na przewodnika co otworzyło nam wiele dróg. postawiliśmy na reklamę w internecie gdzie oferowaliśmy Armenia wycieczki. Skontaktowałam się również z biurami podróży, które pomogły nam w rozpowszechnieniu oferty. Armenia wycieczki organizujemy średnio trzy razy w miesiącu zależnie od wybranego szczytu w górach. Są jednak miesiące kiedy my również mamy urlop a w tym roku chcieliśmy spędzić go nad morzem. Byłam zdecydowana na wakacje w Karwi ponieważ moja siostra polecała mi to miejsce. Wskazała nawet konkretny ośrodek wypoczynkowy, w którym była. Sprawdziłam go w internecie i przyznam, że miał bardzo dobrą opinię. Zadzwoniłam by zapytać o wakacje w Karwi, zależało mi na ofercie z pełnym wyżywieniem. Myślę, że tygodniowy pobyt w zupełności nam wystarczy. Od razu otrzymałam informacje na temat oferty, która mi odpowiadała. Niebawem nadszedł czas pakowania i wyjazdu. Wraz z nami jechały dzieciaki więc czeka nas aktywnie spędzony czas nad morzem. Na szczęście w ośrodku znajdowało się sporo atrakcji takich jak sala gier oraz małe Spa. Kiedy byliśmy już na miejscu okazało się, że to miejsce wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach a plażę mamy dosłownie pod nosem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz