niedziela, 22 maja 2016

Świetny prawnik prawo spółek Wrocław i potrzebny Centralny Rejestr Restrukturyzacji i Upadłości

O popatrz, co tu jest napisane: prawnik prawo spółek Wrocław. Weź zapisz sobie numer telefonu i zadzwoń. W końcu sam nie dojdziesz nigdy o co w tych wszystkich przepisach chodzi. Umów się, za poradę trochę zapłacisz, ale przynajmniej będziesz wiedział, że doradził ci ktoś kompetentny i że wszystko dobrze zrozumiałeś. Bo teraz za przeproszeniem ani ja nie rozumiem, ani ty. Gdzie jest to ogłoszenie prawnik prawo spółek Wrocław? O tutaj widzisz, całkiem rozsądnie to wszystko brzmi. Nie ma na co czekać, dzwoń. Aha, umówiłeś się na poniedziałek. No to świetnie, to chodź teraz trochę odpocząć, zostaw już ten komputer i przejdźmy się do kina na jakiś film akcji, który zajmie choć na chwilę twoje myśli i odciągnie cię od spraw spółki? No ubieraj się. Centralny Rejestr Restrukturyzacji i Upadłości ogłosił nabór do pracy, więc muszę się bardzo dobrze przygotować, bo zawsze chciałam tam pracować. Może nie jest jakoś bardzo doświadczonym prawnikiem, ale mam nadzieję, że w ty przypadku zadziała mój niebywały urok osobisty. Muszę sobie kupić również trochę nowych ciuchów, jakąś nowoczesną garsonkę, w której będę wyglądała, jak bogini. Nauczyłam się już, że często wiele tak naprawdę zyskujemy, jeśli ubierzemy się dobrze. Centralny Rejestr Restrukturyzacji i Upadłości jest naprawdę świetnym miejscem pracy. Wiem, bo opowiadał mi o nim mój kumpel, który miał tam staż. Nie wiem, czy się dostanę, ale na pewno warto spróbować swoich sił. Przynajmniej zobaczę, jak tam przebiega rekrutacja i następnym razem się lepiej przygotuję.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz