czwartek, 16 czerwca 2016

Niezwykle pięknie ozdobione paznokcie Koleczkowo i profesjonalnie wykonane peruki z włosów naturalnych



Mój salon kosmetyczny oferuje bardzo wiele usług, ale przede wszystkim stawiamy na paznokcie Koleczkowo. Dlatego wszystkie dziewczyny, które u mnie pracują obowiązkowo muszą co jakiś czas przechodzić szkolenia, na których uczą się nowych trendów oraz metod pracy z paznokciami. Okazało się, że nawet w mniejszej miejscowości jest wiele chętnych kobiet, które chcą sobie robić manicure i pedicure, a przy okazji kuszą się na inne zabiegi kosmetyczne. Bardzo się cieszę, że tak jest, bo wcześniej robiłam paznokcie Koleczkowo po domach, oczywiście na czarno, co pozwalało mi sobie dorabiać, ale nie pozwalało na zrezygnowanie z innej pracy. A praca w kwiaciarni to zdecydowanie nie było moje powołanie, choć nie powiem nawet lubiłam układać piękne bukiety. Peruki z włosów naturalnych, które sprzedajemy w naszym sklepie są najwyższej jakości. Są wykonywane przez pewne małżeństwo z województwa warmińsko- mazurskiego, które urządziło sobie gabinet do produkcji w piwnicy. Żyją tam sobie jak królowie. Mają własny ogródek, hodują kury, a ich sad jest naprawdę niesamowity. Byłem tam raz zobaczyć, jak to wszystko wygląda i jak oni robią te peruki z włosów naturalnych, ponieważ będąc sprzedawcą w takim sklepie wypada wiedzieć coś o procesie produkcji. Kiedy zaproponowałem szefowi, żeby mnie wysłał na wizytę bardzo się ucieszył i wysłał mnie tam w ramach podróży służbowej. Także dwa dni spędziłem nie w sklepie, a na wsi, co było bardzo wartościowe dla mnie. I myślę, że ogólnie dla rozwoju sklepu również.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz