poniedziałek, 17 października 2016

Od lat wykonuję pozycjonowanie Gdynia i najlepsza naprawa kserokopiarek Warszawa


Moja mama ciągle mnie prosi o to, żeby jej tłumaczył na czym polega moja praca czyli pozycjonowanie Gdynia, ale nie potrafi pojąć podstawowych pojęć i już mnie coś trafia kiedy słyszę kolejny raz: "Mój synusiu kochany, mój syneczku mamusi powiedz mi proszę raz jeszcze co to jest to pozycjonowanie Gdynia? Możesz to dla mnie zrobić, dla twojej starej, ale kochającej matki?" No szczerze powiedziawszy to rozwalają mnie takie teksty, a ich sposób wypowiadania w szczególności, ale moja matka zawsze miała taki styl wypowiedzi i chyba już kiedy byłem w gimnazjum mnie to denerwowało, dlatego się wyprowadziłem bardzo daleko od domu, żeby jej unikać. Ale przez telefon też mnie męczy i o pozycjonowanie Gdynia i tysiące innych spraw, których nigdy pewnie nie pojmie. W zasadzie to wszystko zaczęło się na studiach, gdzie przez prawie cztery lata pracowałem w serwisie ksero na uczelni w Krakowie i nauczyłem się o tym sprzęcie naprawdę bardzo dużo, a w weekendy studiowałem. I okazało się, że nie ma pracy w moim zawodzie po studiach, tak na zawołanie i kiedy zobaczyłem ogłoszenie, że naprawa kserokopiarek Warszawa zatrudni to pomyślałem, że spróbuję, bo nie raz już naprawiałem skutecznie taki sprzęt, bo sytuacja tego wymagała. I okazało się, że chcą mnie zatrudnić, co mnie bardzo ucieszyło. Zaoferowali mi umowę o pracę i bardzo dobre warunki, co mnie w sumie ucieszyło i nie spodziewałem się, że tak będzie. No i naprawa kserokopiarek Warszawa stała się moją stałą pracą i w sumie nie chcę jej zmieniać, bo jest super.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz