sobota, 22 października 2016

Skomplikowana tematyka wierzytelności i rzadko jeżdżące autokary do Niemiec Warszawa



W tym rozdziale książki są świetnie opisane różne kategorie wierzytelności. Bardzo się generalnie cieszymy, że mamy takiego wykładowcę, który potrafi dla nas przygotować naprawdę ciekawe materiały do zajęć i jasno określa jakiej wiedzy będzie wymagał od nas zarówno podczas zaliczeń, jak i egzaminów. Dla nas jest to naprawdę bardzo przydatne i uważamy, że takie podejście jest w porządku. Na przykład wiemy, że rozdział, który opisuje kategorie wierzytelności musimy mieć w małym paluszku i będzie on od nas wymagany. Chcielibyśmy, aby kiedyś wszyscy wykładowcy niezależnie od stopnia naukowego podchodzili tak do prowadzenia przez siebie swoich zajęć. Niestety jest bardzo różnie z tym i często nie wiemy co dokładnie jest od nas wymagane, a co nie jest. Wydaje mi się, że ten gość wprowadził panią w błąd, bo z tego co mi wiadomo to autokary do Niemiec Warszawa odjeżdżają ze stolicy dwa razy dziennie. A na pewno stąd tak właśnie jest. Dlatego proszę się upewnić w informacji, bo ja kilka razy nimi jeździłem i one są albo bardzo wcześnie rano albo wyruszają wieczorem i jadą całą noc. W każdym razie mogę pani zaręczyć, że autokary do Niemiec Warszawa są naprawdę wygodne i bardzo dobrze się nimi podróżuje. Ja przynajmniej nigdy nie narzekałem i nigdy nie miałem żadnej nieprzyjemnej sytuacji. Miejsca w nich jest naprawdę dość. Wiadomo oczywiście, że nie jest to kuszetka czy prywatna kabina w samolocie, ale jest naprawdę nieźle i polecam pani zdecydowanie tę formę podróży do naszych zachodnich sąsiadów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz