niedziela, 13 listopada 2016

Kancelaria Poznań, zmiany w okolicach i deweloper Leszno


Od jakiegoś czasu zauważyłam, że w naszych okolicach pojawiły się spore zmiany w budownictwie. Pewien deweloper Leszno wykupił wolne działki na przedmieściach i zaczął tam sporą budowę. Z bilbordu dowiedziała się, że deweloper Leszno tworzy tam domki szeregowe, które już pod koniec roku będą gotowe do sprzedaży. Zawsze marzyliśmy o niewielkim domu z ogrodem. Opcja kupna jednego z domków była dla nas prawdziwą okazją. Postanowiłam skontaktować się z właścicielem by porozmawiać już teraz o cenie za lokal, który nam odpowiadał. Wiedziałam już nawet, który z domków wybierzemy. Na spotkaniu mężczyzna przedstawił nam plan domu, był bardzo praktyczny i przypadł mi do gustu. Złożyliśmy więc rezerwację oraz wpłaciliśmy minimalna zaliczkę by ten dom był już prawie nasz. Wszystko odbyło się poprzez umowę a wykonawca cieszy się dobrą opinią  internecie. To mnie przekonało więc byłam już spokojna o nasz dom. Pozostało już tylko załatwić pozostałą część kredytu oraz dofinansowanie. Oprócz tego czekała nas niemiła sprawa ponieważ musieliśmy spotkać się z prawnikiem. Potrzebna była nam kancelaria Poznań, która specjalizuje się w prawie pracy. Kilka miesięcy temu mój mąż miał problemy z pracodawcą gdyż nie wypłacił mu całej należnej sumy za wykonywane zlecenia. Uznaliśmy, że warto to zgłosić by inne osoby nie rozpoczynały pracy u tej osoby. Niewypłacalność to chyba najgorsze świństwo jakie można uczynić pracownikowi. Wreszcie trafiła się kancelaria Poznań, która zajmowała się takimi typami a do tego posiadała wiele pozytywnie zakończonych spraw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz