poniedziałek, 21 listopada 2016

Pożądany dietetyk Łódź i peruki na sprzedaż

Nie wiem, jak delikatnie powiedzieć mojej przyjaciółce, że przydałby się jej dietetyk Łódź. Myślę, że gdyby ktoś pomógł jej zrzucić zbędne kilogramy to byłaby dużo szczęśliwsza, bardziej otwarta, pewnie faceci zaczęliby się nią bardziej interesować, ona również nie zamykałaby się w domu niepotrzebnie. No i ja osobiście staram się ją wyciągać na jakiś sport, staram się również gotować dietetycznie, kiedy wiem, że do mnie przychodzi, ale ona sama nie robi nic, co mogłoby jej pomóc w zmianie. I dlatego myślę, że dietetyk Łódź byłby dobrym rozwiązaniem, ale ona wcale nie upatruje źródła wszelkich swoich frustracji w wyglądzie choć nie raz bardzo mocno narzekała na to, jak ona wygląda i jak się z tym czuje. Muszą ją przekonać, że dietetyk Łódź to jest dobre rozwiązanie. W swoim życiu naprawdę już robiłem bardzo wiele rzeczy. Pomimo tego, że mam wykształcenie wyższe inżynierskie to nigdy nie pracowałem w zawodzie, bo uważam, że jest to dość nudne zajęcie, które w zasadzie niespecjalnie mi odpowiada. Dlatego prowadziłem kilka własnych działalności gospodarczych, na przykład miałem sklep, w którym sprzedawałem peruki i bardzo dobrze mi się wiodło, ale poznałem wówczas dziewczynę z Anglii, w której się zakochałem i postanowiłem rzucić wszystko i wyjechać za granicę szukając szczęścia w miłości. Sprzedałem wówczas sklep sprzedający peruki mojemu kumplowi i wyjechałem. Niestety po pięciu latach stwierdziłem, że ten związek to nie to i że ta dziewczyna to nie jest dobry materiał na żonę, a na kochankę jedynie i wróciłem do kraju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz