środa, 19 czerwca 2013

Niezawodne pozycjonowanie, firma i program do rozliczania produkcji

Mąż namówił mnie abym zakupiła program do rozliczania produkcji. Uznał, że w mojej firmie jest zbyt niska organizacja pracy i przydałby się porządek. Zaczęłam o tym poważnie myśleć, mam już dość ciągłych problemów na terenie hali produkcyjnej czy też w dziale zamówień. Zdarzyło się kilka kary iż dostarczono produkty niezgodne z opisem czy wymiarami. Były to ogromne straty dla mnie i firmy. W dodatku utraciłam kilku klientów przez te niedopatrzenia. Po głębszym przemyśleniu sprawy uznałam, że trzeba zacząć działać i zakupić program do rozliczania produkcji. Znalazłam stronę producenta oprogramowania i dokonałam zakupu poprzez sklep internetowy. Kwotę opłaciłam od razu poprzez przelew internetowy. Po chwili uzyskałam informacje na temat przyjęcia zamówienia i rozpoczęcia realizacji przesyłki. Mąż od kilku lat oferuje niezawodne pozycjonowanie stron internetowych, zajął się tym od razu po studiach gdyż uznał, że może to przynieść spore zyski. Założył własną działalność i rozgłosił ją w internecie. Oczywiście wykonał własną stronę, na której również zastosował niezawodne pozycjonowanie. Po pewnym czasie mnóstwo osób zwróciło się z prośbą o pomoc. Szczerze mówiąc, zanim nie poznałam pracy męża nie miałam pojęcia o istnieniu takich usług. Zawsze zastanawiałam się jak to możliwe, że strona mojej firmy ma taki niski ranking podczas przeszukiwania w wyszukiwarce. Dopiero po wpisaniu odpowiednich danych pojawiała się na pierwszych miejscach listy. Teraz, gdy mąż się tym zajął wyszukuje się o wiele lepiej i mam większą ilość wejść na stronę i więcej zamówień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz