wtorek, 18 czerwca 2013

Perfumeria niszowa, okazja i perfumeria

Już za kilka dni w naszym mieście powstanie nowa perfumeria niszowa. Nie mogę się doczekać by się tam wybrać i zobaczyć bogata ofertę. Na pewno ukażą się tam przeróżne towary z najdalszych miejsc na świecie. Czytałam w gazetce reklamowej i iż niektóre perfumy mają orientalny zapach. Większość z nich pochodzi spoza europy, ale wyjątkiem są perfumy francuskie. Nigdy wcześniej perfumeria niszowa nie interesowała mnie tak jak ta. Wszystkie znajome mówią tylko o tym, mam nadzieję, że w dniu otwarcia pojawię się tam jako jedna z pierwszych. słyszałam, że dla kilku osób które jako pierwsze odwiedzą sklep przeznaczono bony na zakup kilku produktów. To by było dopiero coś. Ale przypuszczam, że będzie tam mnóstwo osób i każdy będzie chętny na taki bon. Musze coś wymyślić. Rozmawiałam ze swoja przyjaciółką i postanowiłyśmy wstać bardzo wcześnie by stawić się na miejscu o świcie. Zawsze to jakieś szanse, że perfumeria będzie nasza i otrzymamy oczekiwaną nagrodę. Ciekawe ile pierwszych osób załapie się na taką okazję. Myślę, że nie więcej niż dwadzieścia. Perfumeria oferuje bardzo ekskluzywne towary więc nie mogą rozdać wszystkiego co znajduje się na terenie sklepu. Przygotowane do wyczekiwania spędziłyśmy razem noc. Wiktoria przyjechała do mnie, ponieważ z mojego domu jest o wiele krótsza droga to wspomnianej galerii. Być może ktoś pomyśli, ze to dziwne ale taka okazja zbyt często się nie zdarza. Miło będzie zdobyć coś naprawdę wartego zachodu. Być może obu nam uda się coś otrzymać a jeśli nie i tak będziemy szczęśliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz