wtorek, 15 lipca 2014

Suknie ślubne Warszawa, sesja zdjęciowa Warszawa i ślub.


Czekał mnie mój wielki dzień, zaplanowaliśmy wesele na lipiec. W sumie większość spraw jest już ustalona, między innymi zarezerwowałam salę i datę ślub w kościele. To dopiero początek ale najważniejsze już mamy z głowy. Nadszedł czas aby obejrzeć suknie ślubne Warszawa dostępne w pobliskich salonach. Nie mam określonego typu, jestem jednak pewna, że gdy ujrzę moją wymarzoną sukienkę będę to czuła. Zabrałam swoją mamę na te szczególne zakupy, udałyśmy się do salonu Anioł aby zobaczyć tamtejsze suknie ślubne Warszawa. Ponoć mają tam dobre ceny i ogromny wybór. Gdy tylko weszłyśmy otrzymałyśmy pomoc jednej z doradczyń, która rozpoczęła wyszukiwanie sukni. Chciała poznać moje preferencje więc wspomniałam o kilku szczegółach. Niebawem zobaczyłam tę wyjątkową. Czekały kolejne zadania. Jak każdy, kto przygotowuje się do ślubu chcemy mieć wspaniałe pamiątki. Udana sesja zdjęciowa Warszawa to podstawa więc rozpoczęłam poszukiwania odpowiedniego fotografa. Zaczęłam od informacji w bazie firm w internecie. Natrafiłam na wiele propozycji wraz z opiniami internautów. Kierowałam się niektórymi wypowiedziami i zdecydowałam się na najlepiej ocenionego fotografa na stronie. Bez trudu znalazłam telefon kontaktowy i umówiłam się na spotkanie organizacyjne. Nasza sesja zdjęciowa Warszawa odbędzie się dwa tygodnie przed ślubem, myślę że taki okres czasu jest najlepszy. Nie chce zawracać sobie głowy na dwa dni przed weselem gdyż i tak mam już mnóstwo spraw na głowie. nasza sesja odbędzie się nad morzem, na terenie ekskluzywnego ośrodka wypoczynkowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz