czwartek, 12 lutego 2015

Skup aut Gdynia oraz profesjonalne podsłuchy w dobrej cenie


Kiedy skup aut Gdynia przechodził wzloty i upadki, ja zajmowałam się swoim własnym interesem nieopodal Gdynii. Co prawda skup aut Gdynia był firmą mojego kuzyna i może powinnam mu pomóc - pomyślałam któregoś razu. Wiedziałam jednak, że nie tak łatwo będzie oferować mu pomoc, to znaczy może oferować tak, ale na pewno nie będzie chciał jej przyjąć od rodziny, a szczególnie jeśli ta rodzina ma płeć żeńską. Tak już było w mojej rodzinie od pokoleń, że mężczyźni starali się być bardzo samodzielni, to oni utrzymywali w większości dom i zakładali firmy i zawsze dobrze im szło. Nigdy nie brali kredytów, nie zapożyczali się a co najważniejsze nikt im nie pomagał, a oni sami nie upadali. Interes się kręcił jak kołowrotek. Z tego też powodu przyjęcie pomocy w mojej rodzinie stanowiło swego rodzaju hańbę dla mężczyzny, oczywiście wiem i zdaję sobie sprawę, ze był to tylko wymysł, a nie żadna hańba. Jednak moją rodzinę charakteryzowała też stanowczość i upartość i nic nie mogło pomóc. Podsłuchy stanowią pewien rodzaj kontroli. Dzięki nim możemy kontrolować czyjeś życie, powiedzmy - mieć także nad nim pieczę. Szczególnie taka sytuacja dotyczy rodziców i dzieci. Dobrze kiedy rodzice opiekują się swoimi dziećmi, niezależnie ile mają one lat. Ale sądzę, że nikt nie chciałby odczuwać pieczy rodzicielskiej w postaci takiej jak opisuję. Otóż według mojej opinii takie rzeczy nie powinny mieć miejsca, ale najnowsze rankingi udowadniają, że tak się właśnie dzieje. Podsłuchy mają coraz większą rolę w naszym życiu, naszym społeczeństwie, coraz większa ilość osób po nie sięga, ale dlaczego się tak dzieje? Może to globalizacja, która psuje stosunki międzyludzkie, może to brak wiary w drugiego człowieka i przede wszystkim brak szczerości lub inny jej rodzaj: szczerość udawana. Jak sądzę najwięcej takiego sprzętu zakupiono w sklepach internetowych, a wysyłano je z Łodzi i Warszawy do wielu zakątków Polski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz