sobota, 25 lipca 2015

Cieśla Warszawa poleca sprężarki chłodnicze


Ostatnio bardzo na czasie stał się temat wyboru szkoły ponad gimnazjalnej w życiu młodego człowieka. Od tego zależy jaką on otrzyma pracę w przyszłości a co najważniejsze czy ta praca będzie odpowiadała jego zainteresowaniom oraz czy wynagrodzenie za nią będzie satysfakcjonujące. Mój syn postanowił wybrać szkołę zawodową jako tę , która właśnie mu to zapewni w przyszłości. Postanowił , że wyjdzie z naszej wioski i postara się zdobyć wykształcenie w stolicy. Mówił mi , że marzy mu się praca jako cieśla Warszawa a udając się do Warszawy będzie mógł pobrać odpowiednią naukę by nim zostać i pracować potem w stolicy.Długo się nad tym zastanawiałem ,ale nie chciałem stać na drodze ku lepszemu życiu mojego dziecka dlatego zaraz po zakończeniu gimnazjum pojechaliśmy do Warszawy złożyć odpowiednie papiery oraz wystosować prośbę o mieszkanie w okolicznym internacie. Bałem się o niego wtedy ale teraz widzę , że praca jako cieśla Warszawa to był strzał w dziesiątkę. Mój syn nie może po odbytej nauce odpędzić się od ofert pracy a oferowane mu wynagrodzenie jest kilkukrotnie wyższe niż na prowincji. Ponad to posiadł wiedzę na temat maszyn budowlanych i warsztatowych. Ostatnio zepsuły mi się dwie sprężarki chłodnicze. Postanowiłem poprosić go o pomoc w wyborze nowego modelu. Syn przystał na moją propozycję i udałem się w podróż do wielkiego miasta. Szczerze mówią rzadko widywaliśmy się i dlatego wrażenie robiło na mnie każdorazowe spotkanie. Gdy spotkaliśmy się na miejscu syn pokazał mi specjalny sklep gdzie nabyłem w dobrej cenie nie dwie a trzy sprężarki chłodnicze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz