sobota, 25 lipca 2015

Śliczne buty na chrzest Warszawa, pasy kąpielowe na prezent.

Emilka po kupnie przepięknej sukienki, zadzwoniła do mnie, że nie ma pasujących do niej butów! Poprosiła mnie ponownie, abym pomogła jej w zakupach. Tym razem wybrałyśmy się do gdyńskiej galerii, do Riviery. Emilka chciała mieć buty na chrzest Warszawa na obcasie, jednak jej życzeniem były nie za wysokie obcasy. W każdym sklepie znajdowałyśmy piękne buty, w których szpilka miała długość około 13 centymetrów. Emilia wiedziała, że nie wytrzyma w tak wysokich obcasach przez całą uroczystość. Po dwóch godzinach udało nam się upolować idealne buty na chrzest Warszawa. Ich kolor był bardzo zbliżony do koloru sukienki, a obcas miał długość 10 centymetrów. Emilka powiedziała, że buty są bardzo wygodne i zdecydowała się je kupić. Niestety, wydała na nie aż 290 złotych. Przeglądałam ostatnio półkę z gąbkami i akcesoriami do kąpieli w moim ulubionym sklepie kosmetycznym. Chciałam znaleźć jakiś praktyczny prezent dla mojej cioci. Zaciekawiły mnie specjalne pasy kąpielowe. Wiedziałam, że takie pasy kąpielowe ułatwiają mycie ciężko dostępnych miejsc, na przykład pleców. Na opakowaniu jednego pasa do kąpieli przeczytałam, że bardzo przyjemnie masuje on ciało. Był on wykonany z wysokiej jakości materiałów, z bambusa i luffy. Luffa świetnie wygładza ciała poprzez lekki peeling naskórka. Oprócz tego napisane było również, że pas rewelacyjnie oczyszcza skórę. Zdecydowałam się jednak kupić na prezent pas wykonany z bawełny i lnu, który podobno głęboko oczyszcza ciało. Cioci bardzo spodobał się ten praktyczny prezent. Powiedziała, że ma dość dostawania od wszystkich wielkich bukietów kwiatów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz