środa, 2 marca 2016

Dyktafony, spotkanie i dystrybucja projektorów Sony


Poszukiwałam nowych dostawców do swojego sklepu poprzez strony internetowe, spośród wielu możliwości najbardziej zainteresowała mnie dystrybucja projektorów Sony. Pewna firma zapewniała szybkie dostawy wprost z linii producenta co mnie zainteresowało. Na stronie nie podano cen za produkty oraz jak wygląda współpraca jednak sądzę, że wizyta przedstawiciela handlowego wszystko mi wyjaśni. Skontaktowałam się więc z biurem do spraw sprzedaży i zaoferowałam chęć współpracy. Dystrybucja projektorów Sony od razu zaoferowała termin przyjazdu przedstawiciela handlowego na następny dzień. Miałam sporo wolnego czasu w tym terminie więc wyraziłam na to zgodę. Mężczyzna zjawił się punktualnie na miejscu wraz z pełną ofertą dystrybutora. Najpierw wyjaśnił mi warunki współpracy, następnie system dostaw a dopiero na końcu spotkania produkty oraz ich specyfikację. Po spotkaniu musiałam wszystko przemyśleć więc przedstawiciel handlowy zostawił mi swoją wizytówkę bym mogła później się z nim skontaktować jeśli zdecyduję się na zamówienie. W tym samym czasie chciałam zakupić dyktafony do swojej firmy. Martwiło mnie biuro ponieważ zauważyłam tam znaczne opóźnienia w przyjmowaniu zamówień internetowych. Dyktafony z pewnością ukażą mi to jak pracują pracownicy w tym dziale. Po nagraniach od razu będę wiedziała w jaki sposób wykonują swoją pacę ponieważ odnoszę wrażenie, że częściej spijają kawę niż odpowiadają na pytania kupujących nie wspominając o wizytach na poczcie i wysyłce zamówień. Dyktafony dostałam w ciągu dwóch dni od zamówienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz