poniedziałek, 28 marca 2016

Tania reklama internetowa i szkolenie z norma pro

Kiedy zainstalowaliśmy norma pro w naszych komputerach firmy oraz urządzeniach mobilnych mieliśmy niewielkie problemy z odnalezieniem się w obsłudze programu. Wcześniej korzystaliśmy ze znacznie łatwiejszej wersji więc nie chcąc zatrzymywać zleceń zdecydowałam się na szkolenie. Skontaktowałam się z biurem producenta by porozmawiać na temat szkolenia. Dostałam numer kontaktowy do pewnej młodej kobiety, która w moim regionie organizuje szkolenia norma pro dla firm. Od razu się z nią skontaktowałam by uzyskać możliwie szybki termin realizacji kursu dla pracowników. Ku mojemu zdziwieniu mogliśmy zająć się tym jeszcze w tym samym tygodniu. Zaproponowano mi piątkowy poranek. Firma pracuje tylko na jedną zmianę więc termin był idealny i wszyscy pracownicy będą na miejscu. Ogłosiłam godzinę szkolenia by każdy kogo obejmuje stawił się w sali konferencyjnej firmy. Do czasu przyjazdu instruktorki wszystko było przygotowane. W planach miałam jeszcze coś. od jakiegoś czasu zauważyłam niewielki spadek zysków jednak nie wiedziałam czym był spowodowany. Zdecydowałam się na marketing firmy gdyż to najlepsza opcja do tego by poprawić nie tylko wizerunek firmy ale i zdobyć nowych klientów. Udałam się do agencji reklamowej, w której dostępna była tania reklama internetowa. Mamy dobrze działającą stronę więc nie powinno być problemu z pokazywaniem jej w internecie. W agencji reklamowej pozostawiłam wszystkie dane potrzebne do realizacji zlecenia. Tania reklama internetowa ruszy gdy tylko zaakceptuję projekt przesłany na mojego maila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz