czwartek, 19 września 2013

Pozycjonowanie strony połączone z kampanią reklamową daje długofalową pewność, że sprzedamy swoje zegarki

Aktywnie uczestnicząc w tworzeniu stron lub też będąc właścicielem sklepu internetowego, który sprzedaje zegarki mamy świadomość tego jak ważną rolę odgrywa na tym polu reklama oraz pozycjonowanie strony jaką zarządzamy. Nie mając za wiele środków na szeroko rozumiany marketing zastanawiamy się które z tych rozwiązań będzie dla nas korzystniejsze. Nie są to przeciwstawne sobie działania, lecz czasem sytuacja wymusza sięgnięcie wyłącznie po jedno z nich. A więc które rozwiązanie wydaje się atrakcyjniejsze? Należy mieć świadomość, że każde z tych działań posiada swoje wady oraz zalety. Stąd też warto przyjrzeć się każdemu z nich z osobna. Mając w planach zlecenie specjalistycznej firmie pozycjonowanie strony należy liczyć się z tym, że jest to działanie długofalowe, a na dodatek trzeba je powtarzać w pewnych odstępach czasu. Myśląc o natychmiastowych efektach o wiele więcej zyskamy promując sprzedawane przez siebie zegarki poprzez reklamę. Z pomocą tego rodzaju promocji możemy spodziewać się jej efektów praktycznie od samej publikacji. Bez względu które z powyższych rozwiązań wybierzemy do promocji swojego sklepu internetowego pamiętajmy o ich przeznaczeniu. W przypadku sklepu w pierwszej fazie powstawania sklepu warto skorzystać jednocześnie z obu rozwiązań, bo reklama błyskawicznie pozwoli nam zaistnieć w świadomości klienta. Z kolei rozpoczęta w tym samym czasie praca pozycjonera zacznie na dobre przynosić efekty po dłuższym czasie, a więc po wygaśnięciu zakupionej kampanii reklamowej. Tym samy zapewniamy sobie ciągłą oraz długofalową promocję sklepu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz