wtorek, 10 września 2013

Znalazłem nową pracę budując domy wakacyjne, zapewnili wszystko wyżywienie i noclegi warszawa.

W dzisiejszych czasach trudno o dobrą pracę, taką prawdziwą, w której jest się ubezpieczonym, są płacone składki emerytalne, gdzie działa kodeks pracy. To że jest trudno o taką nie znaczy że już ich nie ma, niestety zazwyczaj jest to trudna fizyczna praca. Ja kilka lat prowadziłem własną firmę ale nie wyszło i dziś jak dostałem ofertę stałej pracy nie wahałem się tylko powiedziałem tak, nigdy fizycznej pracy się nie bałem więc budując domy wakacyjne z drewna chciałem pokazać że nadal jestem w pełni sprawny jak lata temu zanim zacząłem prowadzić własną firmę. Nie mówiąc o tym ze bardzo lubię takie domy wakacyjne bo po prostu mi się podobają, poważnie zastanawiam się nad zbudowaniem lun nawet kupną takiego, choć kupno jest dość drogie dużo taniej jest samemu zrobić, z resztą jak z wszystkim. W pewnych sytuacjach nie można powiedzieć nie, a zwłaszcza jeśli tyczy się to pracy na etat. Kiedy kolega zaproponował mi pracę z zapewnionym wyżywieniem i noclegi warszawa nawet nie spytałem co to ma być, zwłaszcza że pensja jak to powiedział jest przyzwoita. Wtedy nie wiedziałem że chodziło o budowę bomów. Nie był to jednak dla mnie problem, choć zawsze byłem takim typowym mieszczuchem, to chodziłem do parku, w mieszkaniu wszystko sam naprawiałem, chyba że się już naprawdę nie dało z tym nic zrobić, ale wtedy to ekspert też nic nie był w stanie zrobić tylko wywalić i nowe kupić. Trochę się obawiałem tego, że noclegi warszawa mogą być problemem bo tego miasta nie lubię, podobnie jak Wrocławia, nie wiem dlaczego, to nie jest na podłożu piłkarskim, czy klubowym tak po prostu nie lubię tego miasta, to silniejsze ode mnie, każdy tak ma że kogoś albo czegoś po prostu nie lubi bo działa mu na nerwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz