piątek, 20 września 2013

Zamknąłem moją firma ogrodnicza Bydgoszcz i przeprowadziłem się do stolicy, czyszczę wentylacja warszawa gdzie jest ich setki.

Niestety ale firma ogrodnicza Bydgoszcz nie przynosiła mi prawie żadnych dochodów, nigdy nie było to specjalnie opłacalne, prawie zawsze balansowałem na granicy opłacalności, powodem tego też było to że zimą zleceń nie było, bo to zima, tylko raz w jakiejś szklarni pomagałem, bo zakładali nowe i ziemię woziliśmy. Jednak generalnie firma ogrodnicza Bydgoszcz się po prostu nie opłacała i musiałem coś z tym zrobić, rodzina na utrzymaniu to nie jest jakiś żart, nie jestem studentem który zawsze może się wprowadzić do rodziców, mając dwójkę dzieci to raczej w grę nie wchodzi. Przychodzi taki czas że człowiek chce tylko dobrej pracy i żyć na poziomie, nie chce już więcej sportowych samochodów, ani być muzykiem czy wielkim piłkarzem tylko dobrym mężem i ojcem. Niestety w naszym kraju jest to prawdziwy problem, bo dobrej pracy nie ma. Długo szukałem swojego szczęścia, nie mogłem znaleźć pracy, wszystkie oszczędności prawie wydałem z rodziną aż zdecydowaliśmy się na odważny ruch, a mianowicie na przeprowadzkę. Zostawiliśmy Bydgoszcz i stary dom, który i tak wymagał ogromnego wkładu, sprzedaliśmy i kupiliśmy mieszkanie w warszawie, dlaczego stolica, moja żona urodziła się w warszawie i choć przeprowadzili się z rodziną zanim poszła do szkoły to i tak dobrze pamiętała to miasto. Pracę też tam szybko znalazłem, nie jest może specjalnie ambitna, bo to tylko czyszczenie wentylacja warszawa ma ich setki, zarówno tych prywatnych jak i tych firmowych. W innych miastach nawet połowy nie ma co tam. Przyznam że czyszczenie wentylacja warszawa nie jest moją wymarzona pracą, nie jest ambitna, nie jest łatwa ale jest naprawdę dobrze płatna i w tej sytuacji nie mam innej opcji niż tylko to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz