wtorek, 3 września 2013

Tanie pozycjonowanie stron, każdy na tym skorzysta, taka jest opinia speców od crm.

Z tego co zauważyłem w ostatnim czasie aż zawrzało w Internecie od dyskusji na temat tanie pozycjonowanie strony, rzecz wydawać by się mogło, że bardzo prosta, jak ktoś chce to zleci a jak ktoś nie chce to nie. Bardzo rzadko jest tak, że ktoś sam jest w stanie to załatwić bo nie jest to bardzo proste ani też szybkie w wykonaniu. Dyskusja zawrzała jednak z innego powodu, mianowicie chodzi o skuteczność tego działania, oczywiście ja informatykiem nie jestem ale niedawno korzystałem z tego zabiegu marketingowego, go ja właśnie tak to nazywam, ostatnia osoba, która wykonywała dla mnie tanie pozycjonowanie strony trochę mi to wytłumaczyła że w zależności od jakości wykonania jest to bardziej lub mniej skuteczne, jak z resztą wszystko. Jednak jeśli chodzi o generalny pomysł to jest on jak najbardziej korzystny. Nie jest to tylko i wyłącznie moja opinia, jest to opinia speców marketingowych. Wczoraj przeczytałem ciekawy artykuł speca od crm na temat reklamy w Internecie. Nie pamiętam nazwiska ale nie jest to istotne, to był doktor ekonomii i zarządzania jakiejś uczelni na pewno nie była to warszawa bo sam jestem ze stolicy i bym pamiętał gdyby to był jakiś lokalny doktor. W każdym razie ten spec od crm, gdyby to było niejasne to oznacza to zarządzanie relacjami z klientem,  twierdzi że w dzisiejszych czasach zbyt wielką wagę przywiązuje się do ogłoszeń internetowych, to nawet dziwne bo w ogólnym rozrachunku to bardzo chwalił takie rozwiązanie, chodzi jednak o to że ludzie uważają że zainwestują w to bardzo dużo swoich środków i wszystko będzie gotowe, a tak nie jest w dzisiejszych czasach bardzo trudno jest skutecznie zaprezentować się w Internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz