piątek, 23 maja 2014

Nowo powstały sklep wystrój wnętrz. Dom do wyburzenia Gdańsk.

W naszym mieście ostatnimi czasy powstaje bardzo dużo sklepów i lokali usługowych, miasto rozwija się. ostatnio powstał nowy sklep wystrój wnętrz co mnie trochę też zdziwiło ale trzeba zdać sobie sprawę, że nie wszyscy są przyzwyczajeni do robienia zakupów przez internet i takie sklepy jak wystrój wnętrze do których można pójść obejrzeć towar zawsze będą miały racje bytu nawet jeżeli nie będzie się to wydawało racjonalne. Moi rodzice rzadko robią zakupy przez internet sto razy pójdą do sklepu by pierw obejrzeć i kupić towar niż dadzą się namówić na coś ze sklepu internetowego lub jakiś aukcji internetowych. Jednak nikt nie może przewidzieć tego co będzie za parę lat, według mnie wszystko się zmieni jednak póki co cieszy mnie że powstają nowe lokale usługowe i handlowe w moim mieście. W internecie znajdziesz pełno ogłoszeń dotyczących usług które Ciebie interesują, każdy chyba z nich korzystał. Mój kolega który musiał zrobić remont garażu gdy dowiedział się jak generalnie musiałby go przeprowadzić, postanowił zbudować go na nowo. Uzyskał wszystkie zgody i teraz szuka ekipy która zajęła by się jego wyburzeniem i zbudowaniem na nowo. Nie mógł sobie poradzić ze znalezieniem odpowiednich ludzi do tego przedsięwzięcia więc poprosił mnie o rade. Postanowiłem mu pomóc i poszukać ekipy zajmującej się wyburzenia Gdańsk. Nie znałem do tej pory żadnych ludzi którzy mogliby sprostać takiemu wyzwaniu więc poszukałem w internecie. Wpisałem w wyszukiwarce ogłoszeń Tanie i szybkie wyburzenia Gdańsk i nie musiałem długo szukać. Podałem mu numer telefonu i wszystko zostało załatwione bardzo szybko i sprawnie. To dowód jak szybko można sobie poradzić z internetem.

1 komentarz: