czwartek, 29 maja 2014

Dobry egzorcysta oraz przytulny pensjonat Władysławowo

Moja mama od siedmiu lat prowadzi bardzo przytulny pensjonat Władysławowo. Wybudowała ogromny budynek, który podzieliliśmy na nasze mieszkanie oraz część dla gości. Możliwość pracy we własnym domu to naprawdę przyjemność zwłaszcza, że mieszkamy w tak pięknej miejscowości nad morzem. Każdego sezonu przytulny pensjonat Władysławowo jest pełen gości, już na początku lipca brakuje wolnych miejsc dla spóźnialskich.  Sympatyczna obsługa, pełne wyżywienie oraz atrakcyjne pokoje skutkują sporą popularnością. Cudem udało się rodzicom wybudować dom stosunkowo blisko plaży i to kolejny atut. Zawsze pomagam mamie w prowadzeniu pensjonatu gdy tylko mam wolną chwilę. Mogę w ten sposób dorobić na własne wydatki, nie chciałabym pozostawiać mamy samej z gośćmi na głowie szczególnie gdy zajęte są wszystkie pokoje. Mój ojciec od kilku lat pracuje jako dobry egzorcysta. Od zawsze interesował się tym tematem więc zajął się swoją pasją. Pewnego dnia zauważył, że ma zdolności komunikowania się z duchami. Byłam przerażona gdy się o tym dowiedziałam ale z czasem się z tym pogodziłam. Jako dobry egzorcysta pomaga innym osobom podczas opętania czy nękania przez duchy. Osobiście nigdy nie uczestniczyłabym w seansie więc słucham jedynie jego relacji z tego typu zdarzeń. Przyznam, że jest to zarazem interesujące jak i przerażające. Zawsze bałam się duchów więc podziwiam ojca za to co robi. Tata ma niezwykle silny charakter i specjalnie nie przejmuje się tym co robi. Traktuje egzorcyzmy jak codzienne zajęcie. Wybierając ten zawód wiele ryzykował według mnie ale cieszę się, że spełnia się zawodowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz