poniedziałek, 12 maja 2014

Psycholog Zielona Góra, znajomość na studiach i chirurgia stomatologiczna

Zawsze chciałam pracować w medycynie. Przed wyborem studiów długo zastanawiałam się nad tym co będę robić w ostateczności zainteresowała mnie chirurgia stomatologiczna. To niezwykle wysoki poziom ale łączy w sobie elementy stomatologii i chirurgii na czym mi zależało. Wybór był łatwy gdy znalazłam ten kierunek studiów. Przyznam, że było niezwykle ciężko. Chirurgia stomatologiczna to niezwykle trudne studia ale byłam pełna determinacji i udało mi się. Pozytywnie zdałam wszystkie egzaminy i testy oraz obroniłam swoją pracę. Byłam prze szczęśliwa kończąc uczelnię. Pozostało mi tylko znalezienie pracy by nabrać doświadczenia zanim otworze swój gabinet. nie było to proste gdyż wielu chirurgów nie potrzebuje stażystów. Pomógł mi jednak znajomego ojciec. Wkrótce wyszłam za mąż. Swojego męża poznałam na uczelni, ukończył studia jako psycholog Zielona Góra. Poprzez wspólnych znajomych rozpoczęła się nasza historia. Jako psycholog Zielona Góra pomógł mi przezwyciężyć trudności na studiach. Można wręcz powiedzieć, że byłam jego pierwszą pacjentką. Miał już pewną wiedzę na temat ludzkiej psychiki i wpłynął na moje samopoczucie. W jego towarzystwie czułam się świetnie i wiedziałam, że to ktoś z kim spędzę życie. Gdy tylko obroniliśmy nasze prace i uzyskaliśmy zawód wzięliśmy ślub. Zamieszkaliśmy razem w mieście gdzie studiowaliśmy. Początek był ciężki ale wspólnymi siłami poradziliśmy sobie. Zajęliśmy się karierą i odłożyliśmy założenie rodziny na później. Chcieliśmy by nasze dzieci miały dobry start już na samym początku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz