poniedziałek, 19 maja 2014

Prawo jazdy Kraków, biuro podróży i przewozy autokarowe Gdańsk

Moja córka Karolina od dawna prosiła mnie o to by móc rozpocząć kurs na prawo jazdy Kraków. Miałam wiele obaw gdyż dopiero ukończyła osiemnasty rok życia i przypuszczam, że nie będzie jeździć ostrożnie. Mąż jednak przekonał mnie iż im szybciej nabierze doświadczenia tym lepiej. Po wielu namowach zgodziłam się na prawo jazdy Kraków i osobiście wybrałam szkołę dla Karoliny. Córka rzuciła mi się na szyje gdy usłyszała o zgodzie na kurs. Widząc jej radość uznałam, że podjęłam właściwą decyzję. Niebawem rozpoczęła zajęcia teoretyczne, codziennie przykładała się do nauki przepisów drogowych co bardzo mnie cieszyło. Test wewnętrzny zdała bez żadnego błędu więc od razu przystąpiła do nauki jazdy. Ustalała bardzo często terminy wyjazdów i niebawem zdała egzamin końcowy. Miałam jednak coś na głowie. Prowadzę biuro podróży więc często zamawiam przewozy autokarowe Gdańsk. Niedawno zakończyłam współpracę z pewną z firm gdyż ceny były zbyt wysokie. Nagła podwyżka zmusiła mnie do znalezienia innego przewoźnika. Długo zastanawiałam się nad wyborem gdyż przewozy autokarowe Gdańsk oferuje mnóstwo firm. Postanowiłam jednak poszukać opinii klientów w internecie na temat każdego z przedsiębiorstw. Gdy miałam już pełen obraz sytuacji od razu zdecydowałam się na przewoźnika "Autotrans". Podpisałam umowę gdyż zapewniono mnie o licznych zniżkach jeśli będę zamawiała częste wyjazdy. W biurze podróży to najmniejszy problem. Musiałam teraz przystąpić do naniesienia zmian w cennikach mojej firmy. Czeka mnie sporo nudnej papierkowej roboty. Mam nadzieję, że klienci to docenią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz