środa, 20 lipca 2016

Mega domki Wieżyca i mieszkania Poznań sprzedawane przez agencje



Nie mieliśmy specjalnie pomysłu na miejsce, w którym chcemy spędzić w tym roku urlop, dlatego pomyśleliśmy, że zapytamy znajomych o miejsca, w których byli i które mogą polecić. Moja dobra koleżanka z pracy powiedziała mi, że świetne są domki Wieżyca na Kaszubach w miejscowości Wieżyca i że oni byli tam już kilka razy i spędzili świetne wakacje. Więc jeśli nie mamy zamiaru eksplorować miasta i nie nastawiamy się na zwiedzanie, a odpoczynek na łonie przyrody to ona nam poleca domki Wieżyca, które nie tylko są piękne, ale też położone w wyjątkowo urokliwej okolicy. W sumie z mężem stwierdziliśmy, że mamy już dosyć zwiedzania, więc w tym roku faktycznie pojedziemy sobie w jakieś miejsce, gdzie będzie można się rozłożyć z książką i posłuchać śpiewu ptaków. Jestem studentką i trafiłam do typowego studenckiego mieszkania Poznań, ale wcale mnie to nie cieszy, bo mnie takie rozrywki, jak picie piwa na czas, plucie na odległość i ciągłe melanżowanie nie interesują. Niestety zarówno dziewczyny, jak i faceci na tym mieszkaniu nie widzą przeszkód i uważają, że ze studenckiego życia należy korzystać, a ja chcę się rozwijać. Nie mam nic przeciwko spotkaniom z ludźmi, ale jednak wolę, żeby one odbywały się w bardziej cywilizowany sposób. Dlatego będę musiała wynieść się z tego mieszkania Poznań. I ja wówczas odetchnę z ulgą i moi współlokatorzy również, bo przecież czują, że jesteśmy z kompletnie innych bajek. Niech sobie żyją, jak chcą, ale ja nie mam zamiaru w tym uczestniczyć, więc szukam nowego mieszkania Poznań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz