poniedziałek, 25 lipca 2016

Sklep obuwie taneczne, szkoła tańca i włosy słowiańskie

Przez wiele lat uczyłam się tańca by w końcu móc zostać instruktorem. Kocham to co robię i nie zamieniłabym swojej pracy na żadną inną. Przez pewien czas pracowałam poza miastem jako instruktor by zdobyć doświadczenie. Kiedy się zwolniłam otworzyłam własną szkołę tańca. Prowadzę ją od roku ale zauważyłam, że moi podopieczni mają problem z zakupem odpowiedniego obuwia. uznałam, że to dobra okazja do tego by poszerzyć nieco działalność o sklep obuwie taneczne. W ten sposób na pewno przyciągnę większą liczbę osób a przy okazji zarobię na sprzedaży. Uznałam, że sklep obuwie taneczne powstanie na terenie szkoły tańca. Za biurkiem gdzie przyjmowałam chętnych na zajęcia umieściłam regał a w nim obuwie taneczne. Bez problemu znalazłam dostawców i załatwiłam wszelkie formalności. Moi uczniowie byli zachwyceni tym pomysłem gdyż do tej pory zmawiali obuwie w internecie, które nie zawsze pasowały na ich stopy. Chciałam nieco lepiej się prezentować więc zdecydowałam się na przedłużenie włosów. Uwielbiam zabiegi upiększające a ten na pewno pozytywnie wpłynie na mój wygląd. Czytałam sporo na ten temat i zdecydowałam się na włosy słowiańskie. Są miękkie i łatwe do układania zwłaszcza,ze chcę naturalne włosy. Znalazłam lokal gdzie mogę na miejscu zakupić włosy słowiańskie. Na spotkaniu z młodym mężczyzną dobraliśmy najlepszy odcień oraz ilość włosów. Sprzedający posiadał ogromne doświadczenie zwłaszcza,ze sam zajmował się przygotowywaniem naturalnych włosów do doczepiania. Wystarczy już tylko wybrać się do salonu fryzjerskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz